BILDER FRÅN GÖTEBORG

Hej på er!

Jag sov ända till 12 idag, men jag är fortfarande hur trött som helst... Det kanske beror på att min kropp hade längtat så att ligga i min sköna säng? ;P

Dagen har inte varit så produktiv, jag har spelat lite Simpsons med Emelie och gosat med Gibson. Nu ska jag sätta mig och skriva det personliga brevet till Au Pair ansökan, jag måste verkligen få det gjort nu. Om jag ska hinna åka till hösten måste jag verkligen skynda mig nu, denna veckan SKA allt vara klart.

Nu har jag fått bilderna från Göteborg i helgen, här är ett urval av bilderna:










Top från Gina Tricot
Hög kjol från Vila
Blå/vit randiga skor från DNA (mina nya älsklingar)




Som ni ser hade vi riktigt jävla kul! Vi förfestade i den lägenheten vi bodde i. Vid 23 åkte vi till Oscar för en andra förfest och stannade där till 01 ungefär. Sen tog vi en taxi till Avenyn och gick in på Boulevard. Vi dansade och satt på uteserveringen och rökte och snackade.
Vid halv 4 gick vi till Donken och käkade fyllemat, så gott har mat aldrig smakat!
Vi tog spårvagnen hem sen någongång framåt morgonen. 
En riktigt lyckad kväll och helg med mina favoriter!

Kommentarer
Postat av: Melina

Oh my gooood vad fina kläder och skor du hade! Och vad långt och fint ditt hår har blivit! snygging! mjau!

2009-07-14 @ 22:18:16
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh, tack sötnos!

2009-07-22 @ 00:19:48
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test