BILDER FRÅN TUNISIEN

Jag kom precis på att jag har helt totalt glömt bort att lägga upp bilder från Tunisienresan med tjejerna i Maj!

Jag har inte fått alla bilderna än (...), jag har bara snott dom från Emmas facebook.
Men ni får några smakprov så länge!


Precis framme i Tunisen. Vi var riktigt slitna efter den långa resan. Jag speciellt eftersom min kropp var på helspänn HELA tiden (jag är väääldigt flygrädd).



På caféet där vi köpte den godaste färskpressade apelsinjuicen jag någonsin smakat!



Mina tjejer!



Jag och Ellen på balkongen där vi satt och drack vin och kedjerökte varje kväll.



Ja, jag sa ju inte att drickandet var classy direkt...



Det UNDERBARA havet.



The ride from hell. Haha, men det var något av det roligaste jag gjort!



Våra alldeles egna platser! Vi kom dit varje dag, och varje dag ringde en kille som jobbade där sina kompisar för att säga att vi var där och då kom de fort som fan för att titta. Haha!



ÅH, Ellen blev så jävla söt när hon badade i saltvatten och fick afro!


Har inte så mycket mer bilder, inga som går att lägga upp på bloggen iallafall. ;)
Men ni får självklart se mer när jag får alla bilderna!

Time for bed, eller teve. Jag har inte bestämt mig än.
I vilket fall, god natt!

Kommentarer
Postat av: Virginia

Skulle oxå vilja åka till Tunisien, verkar vara ett jättefint ställe :)Var det dyrt där osv?? :D

2009-07-22 @ 08:38:39
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/
Postat av: Elle

Åhh, jag ska ju till Tunisien om två veckor! Var bodde ni? :)

2009-07-22 @ 15:19:44
URL: http://elnore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test