FINA NAGLAR IGEN

Hallå!

Jag kom precis hem från stan, har hur ont i fötterna som helst. Använde ett par kilklackar för första gången och det resulterade i ett par stora köttsår på hälarna och ont i trampdynorna.

Naglarna tog ungefär 1 och en halv timme. De blev riktigt snygga idag! De brukar bli skitsnygga, men idag gjorde Emelie ett väldigt bra jobb. Hon är så duktig! :) Vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord, bland annat att åka som Au Pair och killar såklart.

Vid 16 mötte jag upp Johanna, Ellen och Malin på Georges. Notera att jag hann köpa coconut bodybutter, en bok, skavsårsplåster och nötter på 20 min (i 4 olika affärer)! Ibland är jag fan otrolig.
Vi satt och tjötade och jag åt en mozarellasallad och efter ett tag kom Amanda och Fia förbi. Vi ska ut allihop på lördag, kommer nog bli riktigt nice!

Nu är jag iallafall hemma och ska städa upp lite här hemma tror jag. Och gosa med Gibson såklart!

Såhär blev naglarna förresten:



Jag älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test