HEMMA!

Hemma i tråkiga Mullsjö igen.
Vi har haft en så jäkla rolig helg i Göteborg! Vi var åtta snygga damer (Jag, Malin, Johanna, Amanda, Ellen, Jonna, Julia och Hannah) som åkte upp i fredags och stannade tills i eftermiddags.

Jag tycker inte det är så kul att berätta om hela helgen när man inte har bilderna. Amanda har alla, så ni får höra hela storyn när jag får dom, imorgon hoppas jag!

Ligger här helt död efter helgens bravader, har inte sovit många timmar och de få timmar jag sov låg jag på ett liggunderlag lika tjockt som ett a4 papper, så min rygg är inte på topp... Men mina fötter är chockerande det! Jag använde mina nya heels för första gången, jag hade fan knappast alls ont. Helt sjukt. Jag förväntade mig skavsår på hälarna och olidlig smärta på trampdynorna. Men icke.  Det bevisar att lite dyrare skor är mycket skönare och bättre än billig skit!

Nu ska jag mysa med syster min, har saknat henne!




Min vackra syster! Älskar henne mest av allt och är så stolt över att hon kom in på högskolan, på värsta fancy linjen. YOURE THE WOMAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test