INTERVJUN GICK BRA!

Hej på er!

Jag kom hem från stan för en stund sen. Jag har nämligen varit på intervju för Skandinaviska institutet! Mötet började vid 10, så jag var tvungen att gå upp 08.30 på min lediga dag, inte okej alltså...
Men det gick jättebra, jag fick fylla i typ 260 frågor och det var rätt jobbigt men annars var det helt okej!
Det var en annan tjej med också, Sara. Hon var jättetrevlig och jag fick hennes mail så vi kan hålla kontakten när vi är i USA. Hon ska till L.A och eftersom jag också funderar på att åka dit är det kul att ha någon vän i ett helt främmande land.

Har precis ätit lite falafel med tortellini och ska snart fortsätta läsa min bok. Jag har blivit helt fast, och det är inte ofta jag är det kan jag säga! Verkligen en bra bok, trots att jag inte ens har läst halva än.

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska nog bara njuta av min sista lediga dag, imorgon börjar jag jobba igen...

Nu ska ni förresten få se en bild på mig och David från balen!



FIna vi var, eller hur? :) Min fina vän David, vi måste ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test