JENNA JAMESON

Jag har tillbringat morgonen med att gosa med min älskade Gibson. Han har blivit mycket mer kärleksfull nu på den senaste tiden. Det kanske beror på att Leo är död och att han får mer uppmärksamhet och vågar ta för sig mer.
Nu smyger han sig in i vardagsrummet. Han gör så varje gång, som om han inte har varit här tusen gånger innan! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska städa här hemma och tvätta lite. Sen ikväll ska jag kanske in till stan och ta ett glas vin med tjejerna på Piren. Kommer nog bli fint!

Jag ska också börja läsa på min nya bok som jag köpte igår. Den heter Att älska som en porrstjärna - en sedelärande berättelse av Jenna Jameson. Det är många som har tipsat mig om den här boken, så jag hoppas den är bra!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har också läst den boken. Den var jävligt lång men man fastnade direkt så det känns som att man läser ut den på någon timme!

2009-07-28 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test