MYS

Kvällen spenderades med Johanna och hennes underbart söta hund Bianca. Och Gibson såklart. Han var lite misstänksam mot henne först och fräste när hon kom för nära, men efter ett tag accepterade han henne och låg bara och övervakade hela rummet, herren i huset som han är!

Vi lagade iallafall tacos och tittade på Green Street Hooligans och Borat. Johanna har aldrig sett Borat innan, så hon fick sig en smärre chock! ;) Fy fan vad äcklig den där scenen är när dom brottas i hotellrummet...

Jag skjutsade precis Johanna och Bianca till tåget, dom ska in till stan och shoppa lite. Ikväll kommer hon och hämtar mig, vi ska nämligen till Ulricehamn på en jättestor fest som anordnas på Hotellet! Louice ringde mig innan och det lät skitkul, så dit åker vi ikväll! Johanna ska vara nykter och köra, men jag kan go bananas om jag vill det. ;)


Min älskling Gibson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test