OH MY GOD!

Alltså, jag har fan panik.

Jag städade undan i mitt rum innan och hittade en kortare stav till tungan som jag köpte för några veckor sedan. Eftersom jag fortfarande har läkningsstaven kvar så är det verkligen dags att byta.
Jag kokade den och bytte, allt gick bra.
När jag satt framför datorn och skulle resa mig upp så kände jag något löst i min mun. Så hade ena kuljäveln lossnat och såklart hade den åkt tillräckligt långt ner så jag hade inte en chans att hosta upp den.
Jag fick verkligen panik och ringde Emelie, men hon kunde ju inte hjälpa mig så mycket. Kulan sitter fortfarande i halsen och jag får verkligen inte varken upp eller ner den. Vad fan ska jag göra?
Jag vägrar spy, det pallar jag inte just nu.

Den kommer väl åka ner så småningom? Eller?
Fy fan vad rädd jag är. Tänk om den sitter där för alltid. Är det farligt?
Det här är officiellt den dag som jag svalde en kuljävel.


Pierca er för helvete inte i tungan!! Ni kommer bara svälja kulorna och dö en långsam död, precis som jag kommer göra nu...

Kommentarer
Postat av: FS

www.falsksanning.blogg.se

Check it out ;)



Har frågestund nu och kommer inte ha det så ofta så om du har frågor skulle det vara kul om du kunde ställa de!



/xoxo FS ♥

2009-07-30 @ 22:55:40
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: bella

fin blogg :D

2009-08-01 @ 20:18:24
URL: http://isabellablom.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Men jag skulle inte kunna läsa någons blogg om personen är ful. Men bara för att jag tycker att någon ser bra ut betyder ju inte det att du eller alla andra tycker det.

2009-08-04 @ 23:16:24
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Men är du seriös eller? Jag tror inte att utseendet på personen som skriver bloggen av gör om den ska bli stor eller inte. Och sen att jag bara läser bloggar som har anser skrivis av snygga människor har ju inte ens med saken att göra? Vem säger att dom har stora bloggar bara för att jag läser dom?

2009-08-04 @ 23:29:36
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test