STUDENTBILDER

God kväll allihop!

Jag sitter och tittar på So you think you can dance, eller SYTYCD som jag och Emelie brukar säga ;)
Jag fattar verkligen inte hur man kan dansa så pass bra som dom gör i programmet, de byter ju stil varje vecka och dansar lika bra varje gång! Helt sjukt.

Vad har hänt idag egentligen?
Jag har tagit det jävligt lugnt. Har hunnit med att tvätta lite, städa och handla (helt ensam! Det var scary).
Nu ikväll har jag myst framför teven med Gibson och Emelie. Vi har killats, det har blivit vår tradition på kvällarna nu. Men hon får fråga typ 10 gånger innan jag går med på det! :)

Efter programmet är slut ska jag börja läsa på Jenna Jamesons bok. Jag glömde faktiskt bort att göra det innan, men nu ska jag läsa några rader innan jag ska sova!

Förresten, jag tog kort på en av mina studentbilder och studentfotot med klassen. Vill ni se? Klart ni vill!


Min söta klänning och mina älskade skor!


ÅH, älskade SP3F!!! <3


Godnatt på er, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test