TACKKORT

Hej vänner!

Sitter här och kollar på The Rachel Zoe Project. Jag gillar inte den kvinnan, det är ju hon som har fått typ 50 % av alla kändisar till size sero... Men dom får alltid problem i programmet, det är alltid underhållande! ;)
 
Gårdagen blev inte riktigt som planerat. När Johanna åkte hem fick jag så jävla ont i huvudet och blev jätteslö. Så jag stannade hemma istället och tittade på John Tucker Must Die.
Idag åkte jag och Emelie upp till farmor och farfar vid 14 och åt lunch där. Vi har inte träffat dom på evigheter, så det var verkligen kul att träffa dom.
 
Vi var kvar till 16-tiden och sedan dess har jag hämtat Jontes skor som han glömde på Ryfors golfbana och lämnat Emelie i stallet. Jag har också suttit med tackkorten från studenten i ett par timmar. Jag fotograferades ju av Veronica på Fotografiqa och beställde tackkort och bilder till släkten och så. De blev jättefina!

Här är ett av tackkorten:





Jag tycker dom blev fina, eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

De blev skitsnygga, verkligen! :)

2009-07-26 @ 23:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test