FÖR VI SKA TILL USA!

Jag har kommit på att jag skulle sakna bloggandet alldeles för mycket om jag slutade helt och bli skituttråkad om jag kände mig tvungen att skriva varje dag. Så jag får möta mina två sidor på mitten, skriva när jag känner för det helt enkelt!

Idag har jag varit ledig, underbart! Men något som är ännu mer fantastiskt är att jag är ledig en vecka från och med på fredag. Då ska jag verkligen vila ut och leva mitt jävla fucking liv.

Under förmiddagen mötte jag upp Johanna på Georges för lunch. Vi snackade om min framtida USA-resa och vad hon ska hitta på nu efter studenten. Hon var ju också inne på att åka som Au Pair innan, men allt rann ur sanden.
Vi pratade mycket om att hon är rädd för att ta steg, att hon inte vågar att göra saker för att hon tänker hela tiden på de negativa sakerna som kan hända. Jag är personligen helt tvärtom, när jag känner för att göra någonting då gör jag verkligen det för annars kommer jag ångra mig hela livet.
Herregud, man är bara ung en gång och om jag inte åker iväg till USA kommer jag sitta där som en sur gammal kärring och klaga på att jag inte åkte. NO regrets people, no regrets!

Anyway, Johanna ringde mig lite senare under dagen och sa att hon funderade på vad hon ville göra. Hon hade kommit fram till att hon också vill åka som Au Pair! Skitkul tycker jag, jag vet att vi kommer ha the time of our lives där och hon kommer inte ångra det en sekund (eller okej, ett par när man saknar familjen).
Men jag är iallafall hur jävla glad som helst, JAG OCH MIN UNDERBARA VÄN SKA TILL USA!
Det är sjukt.



Älskade JohanaBanana. Nu gäller det bara att få med mina andra tjejer också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test