VÄRLDENS TURDAG!

Dagen har spenderats hos mamma på förmiddagen, sen vid 14 åkte jag hem till kära Mullsjö.
Jag och pappa fixade det sista med min Au Pair ansökan, nu ska jag äntligen boka intervju!

Förresten, jag har nog aldrig haft så tur som jag hade idag. När jag och pappa skannade in alla referenser på datorn satt han samtidigt och letade igenom lite papper. Då hittade han ett kuvert som det stod "Grattis Jossan 15 år!". Vi öppnade det och där låg det ett brev där det stod typ "här får du lite pengar till en moped" och 2300 kr i! HELT JÄVLA SJUKT!
Jag har alltså glömt bort 2300 kr i nästan 4 år. Fy fan vad glad jag är, det är alltid så jäkla kul att ha pengar som man inte förväntar sig att ha. Jag menar, jag blev överlycklig när jag hittade en 50-lapp i min gamla jacka, men 2300... Shit.

Johanna kommer hit vid 20,  vi ska laga lite käk och jobba lite med hennes Au Pair ansökan. Sen ska hon och hennes söta hund Bianca sova här, mys.


I´m rich, bitch ;) Haha!

Kommentarer
Postat av: Melina

shit. lucky fucking you! här sitter man själv och väntar fortfarande på de förbannade skattepengarna! vill ha dom i mörkret hos miiiig....

2009-07-24 @ 18:38:13
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test