090616

Jag vaknade fan tidigt idag, vid 09.30. De senaste dagarna har jag gått upp mellan 12 - 15.30, så jag tycker det var bra gjort ;)

Igår var jag och fixade naglarna hos Emelie på Salongen, de blev skitfräscha som vanligt!
Sen jobbade jag mellan 17 - 20 och innan dess hann jag gå förbi Gina och köpa några tröjor och linnen.

Efter jobbet kom mamma och hämtade mig och vi åkte direkt till Piren och käkade middag. Riktigt gott var det! Jag bad till gud att inte träffa någon eftersom jag såg för jävlig ut, men vem är den första man träffar om inte Malin? Haha, allting går inte som man vill jämt.

Idag ska jag jobba mellan 17 - 20 och innan dess ska jag hinna med att träna. Tror det får bli en snabb promenad, jag har inga träningskläder med mig hit. Nu ska jag fan sätta igång med träningen ordentligt, det har varit riktigt dåligt med det nu de senaste månaderna. Jag har helt enkelt inte haft tid med det! Nu när jag har slutat röka också ska jag börja utmana min kondition och jag vet att det är tusen gånger sämre sen i somras...

Sen ikväll ska jag och 10 pers på bio. Vi ska se Baksmällan, hoppas att den är något att se!
Hörs imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test