EVEN MORE SICK THEN YESTERDAY...

God morgon!

Jag vaknade ännu sämre än vad jag var igår, så det är nog bra att jag ställde in de planer jag hade inför midsommar. Jag kan knappt svälja, och när jag kan det börjar jag nästan lipa. Så jävla ont gör det.
Hoppas verkligen inte det är halsfluss. Hur vet man det förresten? Man ska ha vita prickar i halsen va?

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska vila ordentligt så jag kan jobba på söndag. Sen ska jag nog passa på att städa lite här hemma, man måste ju ha lite fint till midsommarafton!

Nu ska jag ta och göra lite koksaltlösning, Marica sa att det var bra att gurgla det om man har ont i halsen!



Jag & Emma på studenten. SNÄLLA, gör mig frisk och glad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test