FIKA MED TJEJERNA

Kom hem för en stund sen efter en fika med Malin och Johanna på Claras. Vi hade såklart massa skvaller att dela med oss av, som vanligt. ;)

Innan idag har jag skjutsat runt mina syskon överallt känns det som. Jag har fått låna pappas lilla skruttbil, jag älskar den! Den är liten och blå, låter som en racerbil och heter Blue Boy.
Jag och Jonte var hos mormor och morfar för att säga hejdå till Lotta, Peter och Vera. De kom hit för min student och var tyvärr tvungna att åka idag för att de ska åka till Spanien.

Jag fick också veta en väldigt rolig nyhet. Lotta är gravid! Min andra kusin är påväg och jag är så himla glad! Vera ska få ett litet syskon som är otroligt välkommen! <3

Imorgon ska jag in och fixa naglarna vid 10, jobba mellan 17 - 20 och sen blir det utgång med Malin, Johanna, Eddie och alla killarna. Kommer nog bli nice!


Moster Lotta, Peter och min älskling Vera i somras!

Nu ska jag packa inför imorgon, ska sova hos mamma ett par dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test