I´M IN LOVE!

Fy fan vad trött jag är idag. Det beror nog på att jag gick upp vid sex idag, är fan inte van att gå upp så tidigt längre.

Skoldagen bestod av jeopardy och betygsamtal på Religionen. Jag är riktigt nöjd över mina betyg! :)
Slutade redan vid 09.30, så jag åkte hem och käkade mat och glodde på teve.
Vid 15 åkte jag upp till a6 för att shoppa lite innan jobbet. Det fick bli en tub top, en klänning, coconut bodybutter och ett par SKITSNYGGA skor. I´m in loooove <3 Ni får se bilder på älsklingarna sen!

Kom hem från jobbet för någon timme sen, jobbade mellan 17 - 20 och ska jobba lör- sön 10 - 18. Orkar egentligen inte, men vad gör man inte för pengar?

Nej, duschen ropar på mig. Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas det har gått bra att jobba i helgen, mycket folk kan jag tänka mig!

2009-06-07 @ 14:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test