JAG BLIR BARA SJUKARE OCH SJUKARE...



S
nart pallar jag fan inte mer, min hals blir bara värre och värre för varje timme som går. Nu värker det konstant i båda mandlarna och gör extremt ont när jag sväljer.

Jag ringde jouren i Jkpg innan, de sa att jag skulle ringa tillbaka och boka en tid imorgon vid 08.00. Då får jag åka in till Jkpg, men jag klarar verkligen inte av det här mer. Det måste vara halsfluss eller någon annan infektion, för såhär ont kan det inte göra om man bara har en vanlig förkylning (fast jag har ju inte symtom för förkylning, det tyder på halsfluss).

Pappa var så snäll och köpte ett helt Piggelinpaket till mig för att lindra smärtan lite. Tack pappsi! <3

Nu ska jag titta vidare på teve, vill egentligen inte sova eftersom det gör så in i helvetes ont när man vaknar.
Hoppas ni mår bättre än mig iallafall!
Puss på er


A little piece of heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test