JÄVLA HELVETE!

Jag kan seriöst börja gråta när som helst.

Vi skulle egentligen vara några stycken hos mig och grilla lite imorgon. Men sen hör Ellen av sig och ändrar sig för fyrtioelfte gången och säger att hon ska stanna kvar i Norrahammar. Hopp, då var det bara jag, Hanna, Malin A och Pernilla kvar. Sen säger Malin att hon kanske kommer en stund för att hon ska käka med sin familj.
Alltså var det bara Hannah och jag kvar. Så jag kände att det inte var någon idé eftersom jag är sjuk och orkar knappt åka in till Jkpg. Hannah hade ett annat ställe att vara, så det var okej.

Emelie hade tidigare sagt att hon skulle vara hemma, men nu när hon kom hem från stallet säger hon att hon ska till Gravsjö. Så det betyder att jag blir helt ensam eftersom pappa och Marica ska till U-hamn.


KUL! Fan vad kul att vara ensam på midsommar.
Alla andra av mina vänner är bortresta och jag är för sjuk att gå på någon fest.
Vad fan ska jag göra?
Jag kan fan inte vara ensam på midsommar, hur jävla misslyckad är man då?

Nej. jag går fan och lägger mig i sängen och stannar där tills på lördag.
Faaaaaaaaaan, jag känner mig helt jävla fucking misslyckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test