KÖRKORTET I HANDEN - ÄNTLIGEN!

God morgon!

Jävlar vad glad jag är just nu, vi var precis nere vid Posten och hämtade upp mitt körkort! Riktigt snygg blev jag (haha), men jävligt ljus. Men jag tror alla nya körkort blir sådana, men det såg lite konstigt ut.
Men jag är bara glad att jag har mitt körkort, LYCKA! :)

Och så måste jag säga grattis till min älskade syster som fyller 21 år idag. Älskar dig! <3

Vid 14.40 ska jag in till stan och ha den sista filosofilektionen någonsin. Fattar ni hur skönt det är?! Jag hatar verkligen filosofi, det mest onödiga ämnet någonsin.
Nu är det fan bara 4 dagar kvar till studenten, helt sjukt! Jag känner på mig att denna veckan kommer bestå av lycka, alkohol och fest!

Nej, dags att göra iordning mig. PUSS!



Mina babes på balkvällen!

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: så pass, allt bra?

2009-06-08 @ 21:05:33
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test