KVÄLLSDOPP

Fan vilken fin dag det har varit idag.

Jag har legat och solat hela dagen uppe på vår stora balkong hos mamma med ipoden på högsta volym. Underbart.
Vid 17 kom mormor och Emelie och hämtade mig och körde hem till Mullsjö. Jag har saknat min lilla älskling Gibson!

När vi kom hem blev det helt plötsligt full rulle, jag skjutsade Emelie till och från stallet, hämtade upp Malin, lämnade Emelie på Ica, åkte till Sjöbol och lämnade Jonathans tandborste (han är på läger), hämtade Emelie på Ica, skjutsade hem henne och sen äntligen åkte jag och Malin till Branten och tog ett kvällsdopp. Det var underbart väder ute även fast klockan var 19, vi simmade som delfiner och stod på händerna i vattnet.
Det var faktiskt mitt första dopp i Sverige i år! Vi låg kvar i solen en stund och snackade skit. Har saknat min bästa vän under helgen!

Imorgon ska jag springa på morgonen, ligga och lata mig på trädgården med Gibson och sen in till stan vid 18 för att fika med tjejerna!

Hoppas ni njuter av den svenska sommaren, det gör jag!



Jag och min bästa vän på studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test