STOCKHOLM

God afton!

Tänkte dra lite kort om helgen i Sthlm. Vi åkte som sagt upp dit i lördags morse, ett helt gäng. Det var alla hockeykillar och jag och Louice. Jag klagade inte! ;)
Vi kom fram till Sthlm vid 14 -tiden, lämnade grejerna på hotellet och åkte direkt till hallen där killarna skulle spela SM. Vi tittade på matchen, åkte tillbaka till hotellet, gjorde iordning oss och började förfesta. Haha, vi körde en kortlek (alltså en kort-lek, vi körde inte en kortlek) där det slutade med att jag fick ta 26 klunkar i rad. Ni kan ju gissa hur full jag blev sen!

Vi tog en taxi till ett ställe som hette Snaps, satt på uteserveringen och drack lite. Efter ett par timmar drog vi till La Roy på Stureplan.
Efter det fick det bli fyllekäk på McDonalds. Louice var sur för att hon inte fick ett sånt där glas som man får om man köper en plusmeny, så hon smetade ketchup, salt och peppar på borden och golvet. Haha!
En grej som jag tycker var lite roligt var att vi först inte fick glaset eftersom "de inte fick ge ut dom efter klockan 23".
Sen när killen i kassan börjar lägga i Linus mat i en påse och vi säger att vi ska äta här så säger killen "nej tyvärr, vi får inte lämna ut brickor efter kl. 23". What the fuck? Vad kan man göra med en bricka egentligen?

Igår vaknade vi upp bakfulla och jävliga, men vi lyckades komma upp vid 12-tiden. Killarna ville åka hem typ direkt, men jag och Louice vägrade eftersom vi skulle shoppa. De hade inte så mycket att säga till om, så det blev en shoppingtur på typ 4 timmar. Jag fick med mig ett par killer heels och en väska hem! Visar bilder imorgon.



Jag har inga bilder från Sthlm, Louice har alla, men här är en bild från förra sommaren på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test