MIN KATT HATAR MIG...

Jag tycker faktiskt lite synd om min katt just nu.

Jag och Emelie har precis tvättat honom med kattschampo så han blir ren och glansig! När han egentligen borde njuta av att bli masserad så mjauar han så jävla högt och stretar emot som bara den.
Men ren blev han iallafall. ;)

Dagen har bland annat spenderats med att handla, skjutsa runt Emelie, teven och lite annat. Jag är ju fortfarande ganska sjuk, så det är lika bra att ta det lugnt tills man är helt frisk. Men jag ska nog jobba imorgon iallafall, det är bara 3 timmar så det ska nog gå bra.

Nu måste jag kamma Gibson och klippa hans klor!



Ungefär den här blicken gav han mig när vi badade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test