NEVER AGAIN

Igår hade jag min allra sista lektion i gymnasiet någonsin. Jävlar vad skönt det är, att slippa all skit som skolan medför, men det var faktiskt lite sorgligt också. Aldrig kommer jag och Malin störa alla i klassen genom att vara onormalt omogna... Känns lite konstigt.

Jobbade kväll igår och tittade sen på Desperate med mamma enligt tradition. :) Good as always!

Idag blir det utgång! Vi ska fortsätta vårat studenttagg med förfest hemma hos Hannah och sen ut i dimman i Jkpg!
Fatta att det är TVÅ DAGAR kvar till studenten, det är fan helt jävla sjukt.

Jag har verkligen inte tid att sitta här egentligen, har massor att fixa. Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test