PIMPA FLAKET - CHECK

Kom nyss hem efter att ha pimpat flaket tills imorgon. Alltså, jag kan inte förstå detta. IMORGON TAR JAG STUDENTEN.
Jag tror fan inte jag har insett det än. Jag lovar att jag kommer att vara den som lipar mest hela jävla dagen, haha.

Idag har verkligen varit full rulle, mamma väckte mig vid 09.30 och frågade om jag ville följa med och handla mat och alkohol tills imorgon. Såklart ville jag vara snäll mot lilla mamsi som har ordnat allting så jag släpade upp mitt trötta arsle ur sängen och åkte. Vi åkte bl.a till IKEA, Systemet och ICA maxi.

Vid 14 kom Johanna och hämtade mig, vi åkte och köpte det sista. Jag köpte bland annat en tuta på Biltema, ALLA som står nära kommer få tinitus, men det skiter jag i! ;)
Sen släppte Johanna av mig hemma och åkte hem till Bankeryd och vid 15.30 tog jag bilen till Amalia i Habo för att pimpa flaket. Det blev skitnice! Men alla ED-jävlar kommer hata oss sen... ;)
Vi grillade lite också och umgicks. Jag kommer sakna min klass så jävla mycket, fy fan vad många av dom är bra.

Men nu är jag hemma och jag ska fixa det sista nu. Ni vet, raka benen, plocka ögonbrynen, måla naglarna och sån shit. Men sen vill jag sova så det blir morgon snabbare!!!

Jag skriver mer på lördag eftermiddag, för IMORGON TAR JAG STUDENTEN!!! :D

NU TAGGAR VI ALLA 90:OR! STUDENTEN 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test