SÅ JÄÄÄÄVLA GLAD!

Alltså, jag kan knappt förstå det.

Jag, Josefine Kisch, har äntligen fått körkort! :D :D :D :D
Som jag har längtat efter det här, och nu har jag det. Det är fan sjukt.

Jag gjorde som sagt mitt teoriprov i fredags och idag gjorde jag uppkörningen kl. 10. Och jävlar, så nervös har jag nog aldrig varit. Jag åt typ ingenting kvällen innan och på morgonen, jag mådde verkligen illa på grund av nervositeten!
Men mannen som var min uppkörningslärare var verkligen skitsnäll och jag kände mig avslappnad med honom. Själva körningen gick jättebra, ett litet misstag när jag skulle byta fil, men det är betydelselöst ;)


Anyway, jag ville bara att ni skulle veta hur jävla glad jag är just nu! :)
Ikväll ska vi fira med familjen, pappa ska grilla och bjuda på lite gott att dricka!

Puss från en överlycklig Josefine




(Mitt körkort! Måste dock försvara mig och säga att jag hade en dålig dag... Bakis and stuff you know)


Kommentarer
Postat av: Johan

Grattis som fan!

2009-06-19 @ 10:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test