SOOOOL!

God morgon!

Vaknade för en stund sen, har precis slängt i mig lite frukost och ska snart ut och lägga mig i solen. Underbart väder idag!

Igår jobbade jag mellan 10 - 17, psykiskt jobbigt eftersom det var strålande sol ute. När jag slutade åkte jag hem, duschade och gjorde iordning mig för att sen möta upp mina bästa vänner, Johanna och Malin, på Piren. Fan vad jag har saknat mina tjejer! De har varit uppe i Sthlm i helgen så vi har inte setts på massa dagar.

Idag blir det stek i solen hela dagen, sen ska jag jobba mellan 17 - 20. Efter jobbet blir det att åka direkt till Vätterstranden för mysig picknik med tjejerna och eventuellt träffa V. :)

Hoppas ni får en bra dag i solen. Jag är fan extra glad idag för att from. ikväll är jag ledig ända fram till fredag nästa vecka och imorgon drar vi till Sthlm!

Kommentarer
Postat av: kissan

2009-06-25 @ 22:13:20
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: kissan

wiieiieiieiiieie! Vad kul du ska ha i sthlm!

2009-06-25 @ 22:14:14
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test