STORSTÄDNING

Jag har precis storstädat här hemma. Nu är badrummet och vardagsrummet kliniskt rent (eller, ja...typ) och jag ska snart börja med mitt rum och sen köket.

Min hals gör så jävla ont och det är så frustrerande eftersom jag mår bra i övrigt och vill springa runt som vanligt. Men så fort jag pratar, sväljer eller anstränger mig gör det skitont. Jag tror jag ska sjukanmäla mig från jobbet imorgon också, jag ska egentligen jobba 10 - 18 och min hals kommer aldrig palla det. Eftersom jag pratar hela tiden när jag jobbar så är det bättre att bli helt bra innan jag börjar jobba igen.

Nu ska jag käka lite lunch, sen är det dags att städa vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test