THE HANGOVER

Fan, jag har gått och blivit sjuk. Feber, ont i halsen och hostar hela tiden. Pallar fan inte vara sjuk nu, speciellt inte eftersom det är midsommar imorgon och jag ska jobba under dagen.

Anyway, tänkte berätta lite om vad som har hänt under veckan.
I tisdags var jag och 10 andra tjejer på bio, The Hangover. Om ni inte redan har sett den, SE DEN! Man skrattade sig igenom hela filmen och det var exakt min humor. Det hände hela tiden saker som man absolut inte kunde förutse och alla karaktärer var så jävla roliga, speciellt Phil!

Igår jobbade jag heeeela dagen, mellan 10 - 17. Det var absolut inte den längsta arbetsdagen jag haft, men det kändes verkligen som det. Jag var helt yr och svettades och frös varannan minut och minuterna kändes som timmar.



Nu ropar Emelie att jag ska skjutsa henne till stallet, hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test