STUDENTFEST + STUDENTFOTOGRAFERING




N
u var det ett tag sen jag skrev, jag har varken haft tid eller lust.

Det har hänt en hel del denna veckan. I måndags kväll firade vi mitt körkort med skumpa och grillning. Riktigt trevligt var det!
I tisdags var det skola under dagen, då gjorde jag mitt sista prov någonsin i gymnasiet! Halleluja. Jag jobbade mellan
17 - 20, sen kom mamma och hämtade mig och vi tittade såklart på DH.

Igår hade jag fotografering på Fotografiqa! Vi tog bilder i min studentoutfit, med klänningen, skorna och mössan. Jag fick bilderna skickade till mig idag och de blev jättefina! Jag gillar egentligen inte att bli fotograferad sådär, men fotografen var väldigt trevlig så jag blev snabbt avslappnad.
Vi ska köpa två stora bilder och 10 tackkort tror jag, det blir nog bra. :)

Senare på kvällen blev det fest, vi förfestade hemma hos Johanna och gick sen på studentfesten på Sliver.
Vi hade så jävla kul! Förfesten bestod av kedjerökning, dansande och mycket dricka. Vi lekte också en lek, man tog en papperspåse och fick ta upp den med endast munnen och fick inte vidröra varken knä eller armar på golvet för stöd. När man gått laget runt klipper man påsen kortare och kortare. Till slut var det bara jag och Ellen kvar, vi klarade det tills det knappast fanns någon påse kvar, sen orkade vi inte med. :P

Vid 23 åkte vi in till stan och tog en drink på Amor och gick sen till Sliver. Både jag, Emma och Ellen blev rejält fulla, haha! Sjuk kväll med mycket dansande och champangedrickning.

Det var kanske inte lika roligt imorse när jag vaknade.... Men jag släpade mig upp och lyckades komma till betygssamtalet kl.14.30, haha!
Jag och Johanna satte M:et på projektarbetet och det är jag riktigt stolt över! :)

Nu ska jag glo lite på tv och sen sova, börjar kl. 8 imorgon...
Puss!



Några av tjejerna som var med igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test