ÄNTLIGEN HEMMA

Jag kom med tåget vid 19.15 och min kära pappa kom och hämtade mig.

Helgen har varit fylld med jobb, onyttig mat och bråk med mamma.

Jag är iallafall glad att jag är hemma nu, till min kära pappa. Han är bäst!


Dessa dagarna innan onsdag kommer bli så jäkla stressiga. Vi har så mycket att ordna innan modevisningen så vi kommer ta ledigt imorgon och kanske på tisdag. Hoppas ni vänner hör av er så ni kan få biljetter, KOM NU OCH STÖD OSS FÖR FAN! ;)

Jag är så jävla trött, vi håller på att kontakta alla modeller för deras storlekar. Vi ska hämta kläderna imorgon så vi måste veta det.

Jaja, det var allt intressant jag hade att komma med. Jag är så trött att jag inte ens vet vad jag skriver.




Puss på er mina barn!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hoppas att du inser hur ledsen jag blir när du skriver så här, men som sagt, det är ditt liv och jag önskar dig allt gott.

2009-03-16 @ 07:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test