BESVIKEN PÅ NELLY

Jag gick in på H&M:s hemsida innan och tittade på vad jag har beställt. Men jag hittade ett par ännu finare skor som jag hellre ville ha en ett par espadrillos som jag egentligen skulle köpa.

Jag fick förresten hem mina beställda varor från Nelly. Skorna var skitsnygga, men ALLDELES för små. Jag förstår ingenting, jag har 37, ibland 36 och ändå passar inte ett par 37:or? De måste ha skitsmå skostorlekar.
Jag ska skicka tillbaka dom och funderar också på att skicka tillbaka bikinin. Den var inte så snygg som på bilden...

Men snart kommer mina H&M prylar iallafall!


Jag tror jag kommer använda dessa skor flitigt i sommar om jag känner mig själv rätt! Det kommer bli skitsnyggt med ett par röda shorts, en vit tunika och ett par solbrillor till det. GE MIG SOMMAR NU!

Snart drar jag till Isabelle, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test