FASHION NIGHT 2009

Shit mina barn, vilken dag det har varit.

Jag har gått i skolan mellan 09.30 - 16.30 idag, gått på stan och köpt alldeles för mycket saker, gått runt och sålt biljetter till modevisningen, fikat och nu ska jag plugga.
Fan, jag tror inte jag har fått andas på hela dagen!

Min katt har gått bananas. Han springer runt i hela lägenheten och jagar en bananfluga. Och tro mig, detta är inte likt mitt älskade 13 kilos fläskberg.

Jag ska snart sätta mig och läsa i samhällsboken, så rolig är jag. Dessa två veckor kommer vara helt crazy med 5 prov, 5 inlämningar, 3 läxor och så är det modevisningen onsdag nästa vecka och vi har en jävla massa att göra innan det.
Sälja så många biljetter som möjligt, skriva manus, powerpoint, fitting för modellerna m.m m.m m.m m.m.
JAG KOMMER DÖ AV EN HJÄRTATTACK!

Min planering för denna veckan:

Måndag: Skola 09.30 - 16.30, utvecklingssamtal 13.40, sälja biljetter på stan
Tisdag: Tandläkaren 07.50 (Borra!!), åka till många skolor i Jkpg och sälja biljetter, jobba 17 - 20, plugga Samhäll och lära mig om judiska bosättare
Onsdag: Skola 09.20 - 12, Samhällsprov 14.45, plugga Rättskunskap, fitting för modellerna på JC
Torsdag: Skola 08 - 15.20, skriva manus och sälja biljetter, plugga Filosofiprovet
Fredag: Skola 08 - 12.00, jobba med modevisningen, jobba 17 - 20, eventuellt utgång
Lördag: Jobba 10 - 18, plugga Filosofi, jobba med modevisningen
Söndag: Jobba 10 - 18, plugga Filosofi, jobba med modevisningen

Fy fan vilken vecka det kommer bli... Och nästa blir värre. Är det inte underbart?

Och ni, mina vänner, om ni vill komma till modevisningen den 18:e Mars kl. 19 är det bara att höra av sig till mig. Slå en signal eller lämna en kommentar i det här inlägget. Jag skulle verkligen uppskatta det!
Det kostar 80 :- och alla pengar går till Barncancerfonden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test