GOD MORGON!

Ville jag nästan säga, det känns som att klockan är typ 12... Men det kanske beror på att jag gick upp rätt sent idag.

Jag kom hem från Emma för en stund sen, vi färgade hennes röda slingor. Jag fattar inte varför hon ville det eftersom hon åker till Thailand imorgon och håret kommer blekas som fan. Men hennes vilja är min lag! ;)

Nu har jag precis ätit och ska snart duscha och göra iordning mig inför ikväll. Vi ska ha tjejkväll hos Isabelle, kommer säkert bli jättetrevligt som vanligt!



En mycket charmerande Emma i somras!

Dags att hoppa in i duschen, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: emma

fy faaan,jäävla bild! :D

2009-03-08 @ 10:52:44
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test