HELLO PEOPLE I´M BOBBY BROWN

Kvällen var allt som den skulle vara. Taggade brudar, alkohol, limo, skumpa, dans och riktigt jävla hög musik.
Födelsedagsbarnet Julia blev chockad och började lipa. Vi glassade runt i limon och bara levde livet. Det var riktigt nice!

Efter att ha åkt runt i över en timme körde vår chaufför oss till Centrum och släppte av oss där. Väl inne dansade jag med mina tjejer och hade lite catfight med en jävla blattetjej. Åh, det kryllar verkligen av de där små fjortisarna som börjar dra en i håret så fort man råkar nudda dom på dansgolvet. HALLÅ, lätt att inte röra någon? Fan vad arg jag var. Johanna drog iväg mig, men blattetjejen kan fan inte bestämma om jag ska vara kvar eller inte. Så jag ställde mig och dansade precis bredvid henne. Haha, jag fick det bästa blicken någonsin av henne, typ ett-försök-till-att-se-arg-ut-men-såg-ut-som-en-brunstig-tjur/osäker/ panik, jag-måste-stay-cool-mina-vänner-ser-ju-på - blick.
 
Anyway, kvällen var riktigt kul. Detta måste vi göra om brudar! Med min andra hälft också självklart. Hon måste också uppleva den där underbara kramen man fick av limo- Stefan innan man steg in i limon.

Jag har jobbat hela dagen, ska alldeles strax käka vegetarisk lasagne som för övrigt är världens godaste rätt.
Imorgon väntar en ny jobbdag och jag lever vidare. Livet känns för jävla bra just nu. Vi får se hur länge det håller i sig.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test