I´M FALLING IN LOVE WITH YOUR FAVOURITE SONG




Jag är hemma från skolan idag eftersom mitt huvud och hals inte tillät mig att gå upp i morse. Jag hatar verkligen att vara sjuk, och idag måste jag verkligen jobba eftersom jag har tagit ledigt nästa helg kan jag liksom inte jobba idag. Carina skulle döda mig då... Jaja, det är bara att suck it up och le litegrann så kommer det nog ordna sig!

Jag börjar få lite panik för projektrapporten som ska vara inne på fredag, jag har inte ens börjat än... Men jag har hela onsdagskvällen och torsdagen så det är nog lugnt. Eller fan, nu kom jag på att vi ska se på hockey på O´learys på onsdag kväll. BRA JOSEFINE!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du mår bättre älsk!

Olearys imorgon får du ej missa...



bli frisk, din johanna

2009-03-31 @ 19:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test