INTERNATIONELLA KILLDAGEN DÅ?

God dag!

Är det idag som jag ska känna mig stolt över att vara kvinna eller? Förstår inte riktigt vad man ska göra på den internationella kvinnodagen, gå med huvudet lite högre upp kanske?
Äh, jag tycker bara det är orättvist mot männen. Varför finns det ingen internationell killdag?

Idag har jag varit skitduktig! Jag gick upp vid 10, satte mig nästan direkt och skrev om SMS-lån och riskerna med det till Rättskunskapen. Jag har också hunnit med att städa, tvätta, träna pilates och laga mat! Duktigt Josefine.

Jag ska nog snart sätta mig och arbeta med fler uppgifter. Jag har massa grejer som jag är sen med, så det måste bli klart så fort som möjligt! Det värsta jag vet är att ligga efter med något, blir så stressad då...

Idag åker lilla Emma och hennes familj till Thailand, jag kan ju säga att jag är liiiite avundsjuk. Fan, jag skulle offra min högra stortå för att få hänga på.

Nej, tillbaks till pluggandet!



Har börjat sakna mina damer ganska mycket i helgen, är inte van att inte se dom på en hel helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test