KONDITIONEN SITTER I!

Jag kom hem från springrundan för en liten stund sen. Jag hade faktiskt kvar en ganska bra grundkondition, så jag sprang 5 km ganska enkelt!
Nu känner jag att jag har lusten att börja springa igen, jag HATAR verkligen att springa under vintern. Men under våren och sommaren finns det inget bättre, då kan jag gärna springa varje dag.

Innan jag sprang beställde jag lite saker på nätet. Jag tror jag har blivit beroende av det! ;)






Jag älskar skorna!! Det är så jävla snyggt att det är flätor som går runt fotleden.
Bikinin är också underbar, överdelen är jättefin tycker jag. :)

Jag har också beställt saker från H&M, men det får ni se någon annan dag.
Nu ska jag duscha och ta en lång dusch.
Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test