MOWGLI = MONGO?

Kom precis hem från Isabelle, det har varit riktigt trevligt ikväll också!
Vi blev bjudna på tacos och satt hela kvällen och tjatade framför Melodifestivalen.
Ellie kan nog vara den mest snälla bebisen, hon skriker aldrig! En sån vill jag också ha när jag får barn.

Haha, Emma la den roligaste kommentaren på länge i affären innan. Vi tittade på plåster och då fanns det ett paket med Djungelbokens figurer. Jag fick syn på Mowgli och pekade på honom.

- Är inte det han den där Mongo eller vad han heter?
- Haha, nej (med en överlägsen ton). Det är Mongolid!

Haha, fan vad vi skrattade! Emma och jag kanske inte är de mest begåvade barnen i denna värld...

Jag tror jag ska gå och lägga mig snart, har så sjukt mycket saker att göra. Två inlämningar, en läxa, plugga till ett prov och lära mig mer om judiska bosättare. Och grädden på moset blir en löprunda också. Fan, det suger att vara mig ibland...



Med den här bilden säger jag god natt och att det fan är dags för sommar snart.


Kommentarer
Postat av: emma

mongo...lid! Berättade det för erica i morse, hon fattade inte grejen ^^

2009-03-08 @ 10:53:48
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test