MULLSJÖTJEJERNA IS BACK ON TRACK!

Fan vilken bra kväll det har varit!

Tjejerna kom som sagt hem till mig, närmare bestämt Jonna, Emma, Sara, Kajsa, Isabelle och lilla Ellie. Alla kom efter 19 någon gång och vi lagade kyckling med klyftpotatis och Café de Paris- sås och sallad med kladdkaka till efterrätt. Skitgott var det!
Vi satt och tjatade i 4 timmar ungefär om allt och ingenting. Det känns så himla bra att samla alla igen, alla klickar så bra tillsammans och det blir en bra stämning.
När de gick hem vid 23 ungefär bestämde vi att vi ska ha tjejkväll hos Isabelle imorgon, kommer bli mysigt! Jag har ju inte sett deras hus än, så det är dags nu!

Lilla Ellie har blivit så himla stor nu, hon ler och skrattar hela tiden. Sötare unge får man leta efter! <3
Jag satt och gosade med henne nästan hela kvällen, vi bestämde att hon ska bli en blandning av en rocktjej, en pianist och emo när hon blir stor. ;)




Hon blir sex månader den 10:e, det är sjukt vad tiden går snabbt

Jag tror sängen börjar kalla på mig, jag sov trots allt bara 4 timmar inatt.
Jo, den kallar definitivt på mig.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test