MYSKVÄLL MED TJEJERNA

Jag kom precis hem från Jkpg, ikväll har jag, Ellen, Malin och Amalia käkat mat hemma hos mamma och tittat på Robinson. Vi skulle egentligen titta på matchen också, men såklart har inte mamma Canal +! Vi trodde liksom att den gick på 9:an. Jaja, livet går inte alltid som man vill.
Robinson var helt okej, det var kanske lite av en besvikelse eftersom det är lite opersonligt tycker jag. Man fick inte riktigt veta hur personerna är och jag kommer knappt ihåg en enda.
Men Robinson är alltid kul, så jag kommer säkert se om jag är hemma någon gång på en lördagskväll!

Jag och Malin var så himla trötta och de andra tjejerna skulle åka och hälsa på någon, så vi tog 23 bussen. Jag mådde skit illa på bussen och gör det fortfarande. Fattar inte vad det är, jag kanske har ätit något dåligt? Jag ska snart gå och lägga mig och hoppas att det går över tills imorgon.

Haha, förresten. Vill ni se en rolig bild? Den är från en förfest hemma hos Malin för ett par månader sen. Vi badade tunna hemma hos henne, hur mysigt som helst!




Haha, kanske inte världens snyggaste bild på oss (det var Malin som tvingade oss att ha på mössorna...)
Men kul hade vi iallafall!


Kommentarer
Postat av: Linus (Götet)

Ingen match att se frölunda vann ju ändå =D

2009-03-24 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test