RESAN ÄR BOKAD!!

Ååååååååååh, jag är så jäkla glad!

Nu har vi äntligen bokat resan och det fick bli till Tunisien. Det blir jag, Malin, Ellen och Emma. Fan vad jag längtar!
Vi åker den 15:e Maj och kommer hem den 23:e, så vi kommer ha en så snygg bränna till balen och studenten!

Hotellet är verkligen jättefint, det heter Hotell Houria Palace och ligger ca 8 km från Sousse. Det är ett ganska lugnt område, men vi ska ändå bara chilla och sola hela dagarna ändå. Och att åka taxi till Sousse kostar typ 35 kr, så vi kan ju åka dit när vi vill. :)








Visst är det fint? :)

Ni kanske har förstått att JAG LÄNGTAR!
Brudar, snart åker vi!

Kommentarer
Postat av: Malin

kommer bli sjukt nice!

hoppas min kvinna inte är allt för bakis, och blåslagen "hörde att frun min slåss på krogen numera" för att gå ut ikväll!

2009-03-28 @ 09:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test