SHOPPING ALWAYS MAKE ME HIGH

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag hatar mig själv just nu!!
Hur kan jag glömma Samhällsboken i skolan när jag hade planerat att plugga hela kvällen. Jag trodde jag hade den här hemma, men såklart ligger den i skåpet.
Ibland kan jag bli så himla trött på mig själv...


För att göra mig själv lite gladare så ska jag nu visa dagens inköp!




JAG ÄLSKAR MINA SKOR! Precis min smak med perfekt färg och snygga nitar.
599 :- kostar dom och är från Vagabond.



Shorts från Gina Tricot, 199 :-



Urringad tröja både fram och bak, Gina Tricot 129 :-


Nu får jag verkligen inte shoppa mer på ett tag. Jag har spenderat alldeles för mycket pengar de senaste veckorna, inte bra! Jag funderar på att lämna kortet hemma under veckodagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test