SOVMORGON IS THE SHIT

God morgon!

Jag vaknade innan alarmet startade vid typ 9.15 helt utvilad. Så jäkla skönt! Solen skiner och himlen är helt blå, det känns som att det börjar bli vår nu! Men bara för jag skriver det nu så kommer det väl börja snöa senare. Jippie.

Idag börjar jag inte förrens 13.30, så jag har tagit det lugnt nu på morgonen och ätit jättegod frukost! Jag äter typ aldrig något på morgonen, men när jag har mycket tid på mig och slipper stressa är det fan det bästa som finns. Mer söndagsfrukost till folket!

Jag ska ta 12.38 tåget lite senare, sen blir det matte och arbete med modevisningen. Vi ska skriva kontrakt, skriva i loggboken, skicka låtarna till en kille som ska mixa dom och lite andra saker. Mycket saker att göra! Just det, jag får inte glömma att skicka ut sms till alla modeller också, vi ska träffas på måndag och gå igenom allting.
 
Nu måste jag skynda mig, Johanna ringde precis och sa att jag skulle komma in nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test