SPRINGA PÅ FAST MAGE

Det känns som att det är kväll redan, jag har hunnit med så sjukt mycket idag!

Jag vaknade redan vid halv åtta- tiden av att Emelie gjorde frukost i köket men jag gick inte upp förrens vid 9 ungefär.
Jag gick bara upp, tog på mig kläderna, hämtade Foxie och begav mig ut för en springrunda.
Det var riktigt skönt, men jobbigt idag. Vi sprang ungefär 5-6 km, ganska lagom eftersom jag ska springa imorgon också!

Efter springturen tog jag och Marica ut Gibson i selen så han fick vara ute i det underbara vädret. Han blev helt galen och kär i en enbuske, han låg och kråmade sig mot det och åt lite. Haha! Har spelat in en så himla rolig video när han gör det. Lilla Snibbson älskling.

Nu ska vi snart traska upp till farmor och farfar för att fira farmors 75 årsdag. Jag kan inte fatta att hon är så gammal, det känns som att hon nyss pensionerades!
Efter vi har firat henne ska jag åka in till Jkpg och träffa tjejerna hemma hos mig. Vi ska käka mat och titta på Robinson tror jag. :) Det blir nog jag, Malin, Amalia och Ellen. Kommer bli mysigt!

Nu har jag bråttom, hörs ikväll eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test