STRESSIG DAG...

Jag har stått upp med mina högklackade i sammanlagt 12 timmar, förstår ni hur ont jag har i fötterna?

Dagen har endast bestått av förberedelser inför modevisningen. Idag hämtade vi alla kläder förutom dom från MQ. Jag och Johanna har alltså hämtat ungefär 100 plagg. Det är helt sjukt, bilen var verkligen FULL med påsar!

Vi har också haft fitting med alla modeller lite senare på eftermiddagen, alla 17. Det gick bra, en tjej var kanske lite för kräsen när det gäller kläderna. Men en modell ska faktiskt hålla käft och acceptera de kläder han/hon får. Eller hur har jag rätt?

Denna dagen har varit jävligt påfrestande och jag orkar inte skriva mer nu för att jag är arg, ledsen och trött.
Ingen bra kombo.



I am a devilwhore, yes I am.

Kommentarer
Postat av: sis

modevisningen gick ju super! Ni var jätte duktiga!

2009-03-19 @ 09:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test