STUDENTFEST

Hello my children!

De senaste 24 timmarna har varit ganska hektiska. Igår var det då studentfest på Centrum! Johanna kom till mig vid 19- tiden och vi gjorde iordning oss. Efter ett par timmar åkte vi till Emma och förfestade där med henne, Malin, Hannah, Ellen och Fredrik!
Det var riktigt trevlig stämning och vid 23 gick vi till Centrum. Det var verkligen fullt där, men vi kom in efter ett tag. De första timmarna var riktigt roliga, mycket dans med mina tjejer! Sen fick Johanna ett sånt jävla skoskav så vi var tvungna att åka hem. Hedman var så jäkla snäll och skjutsade hem oss. TACK!


Såhär såg jag ut igår:





Bodyn är från Asos
Kjolen är från Vila
Smyckena är från H&M
Mina älskade pumps är från Nilson


Idag var det inte lika kul att gå upp, men jag gick upp vid 08 och missade bara första lektionen.
Ikväll ska mina Mullsjötjejer komma hit och vi ska äta middag! Jag ska laga den, så vi får väl se hur det blir.... Haha, nejdå. Jag är en underbar kock.
Men det kommer verkligen bli jättekul att samla alla igen, det måste ha varit ett år sen sist!


Nu ska jag städa lite, sen handla.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Melina

Vad fin du var!! :) Hälsa flickorna från mig <3

2009-03-06 @ 18:51:28
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test