UP AND DOWN, AND UP AGAIN

Det är sjukt vad mitt humör har pendlat upp och ner idag!

Det åkte vääääldigt långt ner i förmiddags, när jag och Johanna fick ett samtal av Sisters som sa att de inte längre ville vara med och sponsra kläder till modevisningen. SMART, verkligen jättesmart, att säga till 2 veckor innan visningen och när vi redan har tryckt planscherna! GO SISTERS!

Jag la typ på när hon snackade, hon sa ändå ingenting som var meningsfullt. Men jag antar att det bara blir till att acceptera läget och göra det bästa av situationen. Vi får väl stryka över deras namn med en sån där vit penna.
Eller nej, jag ska skaffa en fet, röd penna och stryka över deras namn så alla ser att de är dumma i huvudet! Man kan inte lova att sponsra med kläder och sen bara tacka nej 2 veckor inte. Så gör man bara inte!

Efter att jag hade fått lite raseriutbrott gjorde Johanna mig mycket gladare, vi lunchade på Wayne´s och skrattade så jävla mycket pga att någon hade släppt sig! Fy fan vad det stank. :D

Innan ikväll tränade jag och Emelie på gymmet. Det var grymt skönt idag, vi körde lite av varje!

Nu ska jag titta vidare på Project Runway!



Ge mig sommar och sol så blir jag glad! Tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: Linus (Götet)

ojoj vrf solade inte vi med er =D

2009-03-04 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test