EXITED

God afton mina små!

Sitter här och käkar ananas med syrran. Det är riktigt gott förutom att hela min mun svider av det och små strängar fastnar mellan tänderna. Men det är det värt!

Idag orkade jag inte upp till första lektionen så jag åkte in vid 11.30 och hade två lektioner, Natur och Filosofi. Vår Filosofilärare är så jäkla soft, vi som inte har gjort provet än kan göra det när vi vill och inte har så mycket andra prov att göra. Sånt uppskattar jag verkligen, det finns lärare som bryr sig trots allt.

Jag kom hem vid 17-tiden och åkte och handlade med pappsen, mycket gott och nyttigt blev det!
Inatt ska jag sitta vaken så länge som det behövs tills en uppsats är klar. Jag ska skriva om Mellanösternkonflikten. OCH JAG HATAR DET.

Vet ni förresten vad jag har bestämt mig för att göra? :D Eller, det får ni veta när det är aktuellt. Det får bli en liten överraskning. Jag är så jävla exited!!

Dags att plugga vidare... Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test