YOU SPIN MY HEAD RIGHT ROUND

Hello!

Dagen har varit lååång, även fast den inte har varit så lång egentligen.
Jag började skolan vid 09.20 och hade en Religionslektion. Samhällslektionen efter blev jävligt stressig eftersom vi hade redovisning om bosättare i Israel och inte gjort ett piss. Men bra som jag och Johanna är fixade vi det i sista sekund och allt blev bra!

Efter skolan satt jag 3 timmar i tysta rummet och råpluggade till Samhällsprovet jag skulle ha klockan 15.
Och vet ni? Provet gick hur bra som helst! Förutom den sista frågan då min lärare stressade mig hela tiden med att fråga om jag var klar. Jag svarade inte så bra som jag skulle kunna ha gjort, det ska jag faktiskt ta upp med henne! Jag satt liksom inte ens där en timme, de andra fick typ 1 timme och 45 min på sig.

Annars är jag mycket glad över att få en lång, välbehövlig sovmorgon imorgon. Till 13.30 för att vara exakt. Det tackar jag och bugar för!

Idag är det exakt en vecka kvar till modevisningen. Jag börjar faktiskt bli lite nervös. Nervös för att det inte ska komma tillräckligt med folk, nervös för att prata inför så mycket folk inklusive JP. Nervös för att något ska gå fel.
Jag kommer fan få magsår eller hjärtattack snart...

Förresten, min bästa vän Malin körde halkbanan idag! Hon sa att det gick jättebra och att det var skitkul.
Nu kommer hon ju snart ta körkort, jag måste också ta tag i det där. Ringer dom imorgon!



Jag och min älskade Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test