MER BILDER FRÅN FASHION NIGHT

Jag trodde jag skulle gå upp vid 9- tiden idag, men klockan var 10.30 när jag segade mig upp ur sängen.

Än en gång tog jag på mig löparkläderna och tog en springrunda med Foxie. Det blev ungefär 6 km denna gången, riktigt skönt! Men när jag kom hem märkte jag att jag hade ganska ont i ländryggen och nu gör det faktiskt riktigt ont... Hoppas det inte är någonting, jag vill verkligen bygga upp min kondition riktigt ordentligt nu!

Annars idag har jag tagit det ganska lugnt, lagat mat och umgåtts med Emelie. Ska alldeles strax börja skriva på samhällsreflektionen om Mellanösterkonflikten. Jag hatar verkligen att skriva om sånt, det är något som jag absolut inte är insatt i och då kanske det inte är så lätt att skriva en uppsats om det. Efter det ska jag skriva ett argumenterande tal om något som jag inte har kommit på än, haha. :)

Hoppas ni mår bra allihopa, jag är ganska positiv eftersom påsklovet börjar närma sig och då ska vi tjejer åka till Göteborg och bo på hotell och festa hela nätterna. Kommer bli så sjukt kul!
Imorgon ska jag ringa körskolan, jag har inte fått tummen ur att ringa dom. Så nu är det dags. Körkort nästa!

Laddade förresten upp bilderna som Emelie tog i onsdags på modevisningen, hittade några fina!





Nej, dags att ta tag i pluggandet. Hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: johanna

mittersta bilden är riktigt het ju

2009-03-23 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test